Konsalting i podrška
Navigacija: Home \ Informaciono-komunikacione tehnologije \ Usluge \ Konsalting i podrška

OpenLink Grupa uvažava nove prilike za saradnju koje ne moraju nužno trenutno biti deo naše ponude usluga i rešenja. Razumemo tržište informaciono-komunikacionih tehnologija i zbog toga smo spremni da razmotrimo najkompleksnije zahteve klijenata. Trudimo se da razvijemo načine i vidove saradnje koji se mogu ostvariti na obostrano zadovoljstvo nas i naših klijenata. Imajući to u vidu, spremni smo da ponudimo konsalting usluge u fleksibilnom maniru, u zavisnosti od Vaših potreba. Oblasti u kojima će naši stručnjaci bili vrlo radi da asistiraju su, između ostalog:

  • Softverski inženjering i razvoj arhitekture;
  • Implementacija softverskih paketa u Vaše poslovanje i njihovo prilagođavanje;
  • Razvoj i održavanje različitih tipova računarske/cloud infrastrukture;
  • Informaciona bezbednost, penetraciono testiranje i mitigacija aktivnih napada;
  • Razvoj biznis strategija i implementacija softverskih rešenja za upravljanje rizikom i resursima;
  • Marketing usluge i konsultacije u vezi sa optimalnim načinom pristupa tržištu i odabira ciljnih grupa;
  • Grafički dizajn, brendiranje i vizuelni identitet;
  • Web dizajn, razvoj, optimizacija;
  • Monitoring web servisa i infrastrukture;
  • Razvoj sistema za poslovnu upotrebu baziranih na algoritmima mašinskog učenja i veštačke inteligencije;
  • Cloud rešenja (implementacija, migracija, optimizacija i održavanje);
  • Detekcija kritičnih tačaka sistema i vraćanje podataka.

Uz ove usluge konsaltinga, takođe nudimo i on-demand podršku Vama i Vašim korisnicima u korišćenju i održavanju informacionih sistema svih vrsta, uključujući enterprise softver, software-as-a-service (SaaS) i platform-as-a-service (PaaS) rešenja koja obezbeđuju treća lica interno ili eksterno Vašoj kompaniji ili korporativnoj mreži. U sklopu ugovora o tehničkoj podršci, bavimo se hitnim i terenskim intervencijama poput otklanjanja kvarova i bottleneck-ova na mreži, vraćanja sistema u operativno stanje u slučaju pada, zaustavljanja aktivnih napada na mrežu i drugih. Podrška od strane OpenLink Grupe Vam dozvoljava znatno veću dozu pouzdanja u Vaše informacione sisteme kroz uverenje da će svi problemi biti otklonjeni u najkraćem roku i da Vaše poslovanje neće zavisiti od nepredvidivih okolnosti koje se mogu dogoditi sa određenom verovatnoćom bez obzira na brojnost i ekstenzivnost mera predostrožnosti koje ste preduzeli.

Pozivamo Vas da, ukoliko želite ostvarite saradnju sa nama u nekoj od oblasti u kojima bi naši eksperti mogli da Vam pomognu. Kontaktirajte OpenLink Grupu na e-mail adresu [email protected], uz osnovnu specifikaciju Vaših potreba i formu saradnje koju predlažete. Nakon osnovne konsultacije i detaljnog dijaloga sa Vama o Vašim zahtevima i potrebama, možemo pronaći vid saradnje koji je obostrano koristan i koji će Vam pomoći da ostvarite Vaše poslovne ciljeve i strategije.

OpenLink Grupa uvažava nove prilike za saradnju koje ne moraju nužno trenutno biti deo naše ponude usluga i rešenja. Razumemo tržište informaciono-komunikacionih tehnologija i zbog toga smo spremni da razmotrimo najkompleksnije zahteve klijenata. Trudimo se da razvijemo načine i vidove saradnje koji se mogu ostvariti na obostrano zadovoljstvo nas i naših klijenata. Imajući to u vidu, spremni smo da ponudimo konsalting usluge u fleksibilnom maniru, u zavisnosti od Vaših potreba. Oblasti u kojima će naši stručnjaci bili vrlo radi da asistiraju su, između ostalog:

  • Softverski inženjering i razvoj arhitekture;
  • Implementacija softverskih paketa u Vaše poslovanje i njihovo prilagođavanje;
  • Razvoj i održavanje različitih tipova računarske/cloud infrastrukture;
  • Informaciona bezbednost, penetraciono testiranje i mitigacija aktivnih napada;
  • Razvoj biznis strategija i implementacija softverskih rešenja za upravljanje rizikom i resursima;
  • Marketing usluge i konsultacije u vezi sa optimalnim načinom pristupa tržištu i odabira ciljnih grupa;
  • Grafički dizajn, brendiranje i vizuelni identitet;
  • Web dizajn, razvoj, optimizacija;
  • Monitoring web servisa i infrastrukture;
  • Razvoj sistema za poslovnu upotrebu baziranih na algoritmima mašinskog učenja i veštačke inteligencije;
  • Cloud rešenja (implementacija, migracija, optimizacija i održavanje);
  • Detekcija kritičnih tačaka sistema i vraćanje podataka.

Uz ove usluge konsaltinga, takođe nudimo i on-demand podršku Vama i Vašim korisnicima u korišćenju i održavanju informacionih sistema svih vrsta, uključujući enterprise softver, software-as-a-service (SaaS) i platform-as-a-service (PaaS) rešenja koja obezbeđuju treća lica interno ili eksterno Vašoj kompaniji ili korporativnoj mreži. U sklopu ugovora o tehničkoj podršci, bavimo se hitnim i terenskim intervencijama poput otklanjanja kvarova i bottleneck-ova na mreži, vraćanja sistema u operativno stanje u slučaju pada, zaustavljanja aktivnih napada na mrežu i drugih. Podrška od strane OpenLink Grupe Vam dozvoljava znatno veću dozu pouzdanja u Vaše informacione sisteme kroz uverenje da će svi problemi biti otklonjeni u najkraćem roku i da Vaše poslovanje neće zavisiti od nepredvidivih okolnosti koje se mogu dogoditi sa određenom verovatnoćom bez obzira na brojnost i ekstenzivnost mera predostrožnosti koje ste preduzeli.

Pozivamo Vas da, ukoliko želite ostvarite saradnju sa nama u nekoj od oblasti u kojima bi naši eksperti mogli da Vam pomognu. Kontaktirajte OpenLink Grupu na e-mail adresu [email protected], uz osnovnu specifikaciju Vaših potreba i formu saradnje koju predlažete. Nakon osnovne konsultacije i detaljnog dijaloga sa Vama o Vašim zahtevima i potrebama, možemo pronaći vid saradnje koji je obostrano koristan i koji će Vam pomoći da ostvarite Vaše poslovne ciljeve i strategije.